مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-23ورزشي

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان با برد به استقبال هفتاد سالگی رفت


تیم فوتبال سپاهان در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان به برتری دست یافت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال آلمالیق ازبکستان و سپاهان ایران در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 روز دوشنبه یکم آبان ماه در ورزشگاه خانگی تیم آلمالیق برگزار شد و با نتیجه 3 بر یک به سود زردپوشان ایران به پایان رسید.

سپاهانی ها که در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تنها یک بار به میدان رفته اند و در خانه نیروی هوایی عراق به تساوی دست یافتند؛ پس از این که دیدار هفته دوم مقابل الاتحاد عربستان به دلیل عدم حضور نماینده عربستان در زمین برگزار نشد، در هفته سوم مهمان آلمالیق ازبکستان بودند.

  سپاهانی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در 30 دقیقه نخست این دیدار 2 بار گلزنی کردند که یکی از آن ها مردود اعلام شد، تیم میزبان البته خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در ابتدای 45 دقیقه دوم باز هم طلایی پو شان شروع طوفانی داشتند و روی استعداد بالای رامین رضاییان در نواختن ضربات ایستگاهی باز هم به گل رسیدند؛ روند حملات شاگردان مورایس ادامه داشت تا رضا اسدی در ادامه گلزنی های خود با پیراهن سپاهان، این بار دروازه نماینده ازبکستان را باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان با برد به استقبال هفتاد سالگی رفت

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان با برد به استقبال هفتاد سالگی رفت